▪️ Оптимізуйте витрати.
Проаналізуйте, які витрати можна скоротити.
▫️ Розширте наявний продукт.
Оцініть свої можливості та потреби клієнта, введіть нову послугу.
▪️ Експериментуйте
Якщо працювали на ринку B2B, спробуйте В2С, додайте сервіс, продавайте продукти оптом або в роздріб.
▫️ Оцініть свої сили
Порахуйте, скільки грошей у вас є. Та разом з фінансовим директором:
- розробіть діапазон сценаріїв від найкращого до найгіршого (достатньо трьох — оптимістичний, нейтральний, песимістичний)
- визначте показники для визначення різних сценаріїв та створіть план-виживання для кожного
▪️ Вийдіть на міжнародні ринки
Шукайте канали збуту товару в інших країнах, наприклад Польщі, Чехії, Німеччині, Франції. Спробуйте різні канали збуту - соцмережі, контекстна, таргетована реклама, запропонуйте співпрацю ритейлерам чи великим магазинам.