Чек лист закриття періоду в бухгалтерії

В епоху високої конкуренції та постійних змін у бізнесі, етика грає важливу роль в побудові успішної компанії. Правильні принципи поведінки всередині компанії та взаємодії з клієнтами дозволяють створити позитивний імідж та залучити нових клієнтів.

Прийняття моральних та етичних принципів є одним з ключових елементів в будь-якій компанії, незалежно від її розміру та виду діяльності. Такі принципи допомагають уникнути відомих скандалів та підвищують довіру до компанії.

Для того, щоб створити етичну компанію, потрібно віддати перевагу правильним принципам поведінки та підтримувати їх в будь-яких обставинах.

"Найбільш важливим є те, що принципи повинні бути "живими" та впровадженими в діяльность компанії, а не лише записаними на папері. Також з ними мають бути згодні всі співробітники, при відборі кандидатів до нас в команду, я особисто перевіряю на відповідність нашим цінностям та принципам", - розказує Вікторія Домарева, co-founder компанії "Бюро".

То які ж принципи етики компанії "Бюро":


Перший

Ми не обговорюємо між співробітниками клієнтів, їхню платоспроможність та порядок ведення бізнесу.


Другий

Ми підтримуємо зв'язок з клієнтом не лише щодо роботи, але й можемо поговорити про життя. Це показує, те що ми ставимось клієнта на перше місце. Цей принцип може допомогти підтримувати довготривалі відносини та позитивний імідж нашої компанії.


Третій

Ми ніколи не критикуємо наших конкурентів та не обговорюємо їхній бізнес з клієнтами та співробітникам. Я вважаю, що давати позитивний чи негативний фітбек можна лише тоді, коли ви були замовником послуг та можете об'єктивно описати.


Четвертий

Все що відбувається в нашій компанії серед співробітників залишається в межах офісу. Ми ніколи не виносимо негативу за межі. Якщо хтось має питання чи зауваження, завжди готові вислухати та взяти до уваги.


Це далеко не всі, проте вони є найважливішими у діяльності компанії. Ми переконані ці принципи допоможуть створити етичний фундамент для будь-якого бізнесу та сприятимуть створенню довгострокових та успішних відносин зі співробітниками, клієнтами та іншими стейкхолдерами.