Касовий розрив, як не завести бізнес в мінус?



Поради від Юлії Дирявко фінансового експерта та co-founder компанії "Бюро"

Правильне планування фінансових потоків в бізнесі лежить на плечах фінансового директора. Важливо ставитись дуже уважно до підбору в компанію саме такого фахівця, бо це ваші гроші. Це одна з перших прерогатив, яка запобігає негативним наслідках касового розриву. Другий важливий момент - це ефективна система контролю за всіма платежами та пошук керівника, який буде повністю управляти процесом.

Давайте розберемось, чому виникають касові розриви та як не завести бізнес в мінус. Спочатку пропоную зрозуміти, які існують основні причини касового розриву:

  • відсутність фінансового планування та небажання вести автоматизований облік,

  • погана робота з дебіторською заборгованістю,

  • відсутність грошової "подушки", яка може закрити касовий розрив,

  • ваш бізнес збитковий,

  • закупка непотрібних товарів.

Грамотна фінансова політика компанії - це 80% успіху. На моє переконання, краще недопускати, ніж потім ліквідовувати. Що насправді може вам допомогти закрити питання з касовим розривом, якщо ви вже зіткнулись з такою проблемою:

  • домовитись з постачальниками,

  • взяти кредит,

  • більше продати,

  • поповнити рахунок власними коштами (що не дуже рекомендую).

Насамперед і першочергово, потрібно правильне планування всередині бізнесу та руху грошових потоків. Цим має займатись досвідчений фінансист, який знає як розробити працюючу фінансову політику підприємства. Тоді ви зможете не тільки вчасно передбачити касовий розрив, а й не допустити фінансової кризи в бізнесі. Якщо ви не розумієте, яку краще фінансову систему вибрати, хочете автоматизувати фінансовий облік, раджу звертатись по спеціалістів "Бюро".