Чек лист закриття періоду в бухгалтерії

Закінчення фінансового періоду для бухгалтерії є важливим етапом, який потребує детальної перевірки фінансових даних компанії. Для того, щоб забезпечити правильність звітності та уникнути можливих проблем з податковою службою, необхідно складати чек-лист закриття періоду. Він допоможе вам зробити все чітко та зменшить ризики щось пропустити.


"У нашій аутсорсинговій компанії, ми активно користуємось вже перевіреним чек-листом. Він дозволяє ефективно контролювати фінанси, виявляти можливі проблеми та забезпечує своєчасну реакцію на них. Крім того, використання чек-листу допомагає зберегти час та ресурси", - говорить co-founder та податковий експерт компанії Вікторія Домарева.


Пропонуємо вам чек-лист закриття періоду від компанії "Бюро". До найголовніших пунктів, які необхідні виконувати входять:

  • Оцінка витрат та підтвердження наявності всіх первинних документів;

  • Перевірка заборгованості з контрагентами;

  • Перевірка коректності валютних курсів на кінець періоду;

  • Перевірка заборгованості з податків та зборів;

  • Перевірка залишків грошових коштів в касі та на рахунках у банках;

  • Перевірка залишків на рахунках запасів (відстежувати від'ємні залишки) та фактичну відповідність на складах;

  • Перевірка закриття рахунків обліку 7 та 9 класів;

  • Аналіз необхідності застосування податкових різниць.

Чек-лист закриття періоду є важливим етапом у роботі бухгалтера. Також, це допоможе зробити вірні рішення для майбутнього розвитку компанії.


Якщо ви чи ваша команда не знає, як правильно закривати період в бухгалтерії та потребує допомоги професіоналів, то спеціалісти "Бюро" зможуть проконсультувати вас з будь-яких питань. Пишіть нам свій запит на пошту або соціальні мережі.