Закінчення фінансового періоду для бухгалтерії є важливим етапом, який потребує детальної перевірки фінансових даних компанії. Для того, щоб забезпечити правильність звітності та уникнути можливих проблем з податковою службою, необхідно складати чек-лист закриття періоду. Він допоможе вам зробити все чітко та зменшить ризики щось пропустити.
"
У нашій аутсорсинговій компанії, ми активно користуємось вже перевіреним чек-листом. Він дозволяє ефективно контролювати фінанси, виявляти можливі проблеми та забезпечує своєчасну реакцію на них. Крім того, використання чек-листу допомагає зберегти час та ресурси", - говорить co-founder та податковий експерт компанії Вікторія Домарева.
Пропонуємо вам чек-лист закриття періоду від компанії "Бюро". До найголовніших пунктів, які необхідні виконувати входять:
- Оцінка витрат та підтвердження наявності всіх первинних документів;
- Перевірка заборгованості з контрагентами;
- Перевірка коректності валютних курсів на кінець періоду;
- Перевірка заборгованості з податків та зборів;
- Перевірка залишків грошових коштів в касі та на рахунках у банках;
- Перевірка залишків на рахунках запасів (відстежувати від'ємні залишки) та фактичну відповідність на складах;
- Перевірка закриття рахунків обліку 7 та 9 класів;
- Аналіз необхідності застосування податкових різниць.
Чек-лист закриття періоду є важливим етапом у роботі бухгалтера. Також, це допоможе зробити вірні рішення для майбутнього розвитку компанії.
Якщо ви чи ваша команда не знає, як правильно закривати період в бухгалтерії та потребує допомоги професіоналів, то спеціалісти "Бюро" зможуть проконсультувати вас з будь-яких питань. Пишіть нам свій запит на пошту або соціальні мережі.