Корпоративна культура, як вона впливає на збереження персоналу та зростанню бізнесу


Сьогодні український бізнес тільки задумується над тим, щоб почати активно впроваджувати корпоративну культуру, в той як міжнародні компанії вже давно це успішно використовують.


Для чого потрібна корпоративна культура? Чому вона важлива? Як вона допомагає збільшувати прибуток і коли можна побачити результат? Вікторія Домарева co-founder "Бюро" та податковий експерт ділиться власним досвідом впровадження корпоративної культури та як вона працює.


Давайте спочатку розберемось, що таке корпоративна культура - це сукупність цінностей, уявлень, норм поведінки та стандартів, які присутні в компанії. Якщо корпоративна культура добре розвинена, то вона може впливати не тільки на збереження персоналу, а й на ріст вашого бізнесу. Корпоративна культура впливає на такі показники:

  1. Сприяє формуванню командного духу

  2. Стимулює саморозвиток

  3. Сприяє збереженню талановитих працівників

  4. Сприяє культурі клієнтського сервісу

  5. Підвищує репутацію компанії в позитивному ключі

  6. Розвиває бізнес та дозволяє отримувати більше прибутків

  7. Підсилює бізнес та допомагає якісно масштабуватись.

Корпоративна культура - це не просто слова на папері. Це спосіб життя та спільні цінності, які повинні бути втілені в діяльності компанії. Так як компанія "Бюро" аутсорсери, та обслуговує багатьох клієнтів з різними запитами має таку культуру:

"На першому місці в корпоративній культурі стоїть клієнт та ввічлива комунікація з ним. Другий не менш важливий пункт - це взаємодопомога в команді. Є спеціальні канали комунікації, де ми обмінюємося та підтримуємо одне одного. Також в нашій культурі важливо хотіти розвиватись та удосконалюватись. Важливим моментом є співпереживання за клієнта та його проекти. Бо людина, яка приходить і їй все одно, довго в нас не затримується", - говорить Вікторія Домарева.


Корпоративна культура - це спосіб життя та спільні цінності, які можна монетизувати. Крім того, корпоративна культура створює позитивний імідж компанії серед клієнтів та партнерів.

Не менш важливо відстежувати рівень задоволеності співробітників та вчасно реагувати на проблеми, які можуть виникнути. Розвивайте та вдосконалюйте вашу корпоративну культуру, адже результат ви точно зможете побачити.