Кадровий "голод", відтік кращих співробітників та війна, яка триває вже більше року. Це все призвело до того, що компаніям, всім без винятку потрібно будувати сильний та потужний бренд роботодавця.
"Добре побудований бренд допомагає не лише привернути таланти, але й підвищує залученість та вірність своїх працівників. Ми в "Бюро" та "Bimp" переконані, що співробітники, які віддані компанії - це найбільш цінний ресурс, який треба оберігати та не давати конкурентам переманювати. Сьогодні задача номер 1 - це створення сприятливих умов для людей, їх розвиток та ріст всередині компанії. Однак для успішного створення такого бренду необхідно уникати деяких помилок, які і ми в свій час допускали", - ділиться Юлія Дирявко, co-founder компанії "Бюро", "Bimp".
У цій статті ми розглянемо деякі з них та поділимось нашими власними рекомендаціями, як їх уникати.
Відсутність автентичності
Одна з найбільших помилок у створенні бренду роботодавця - "фейкове" представлення вашої організації кандидатам. Співробітники та претенденти на роботі цінують чесність та прозорість. Необхідно точно відображати корпоративну культуру, цінності та робоче середовище вашої компанії, щоб уникнути розбіжностей між очікуваннями та реальністю.
Ігнорування співробітників
Ваших співробітників можна вважати амбасадорами вашого бренду, а їхній досвід у компанії безпосередньо впливає на його репутацію. Однак, деякі роботодавці допускають помилку, ігноруючи думку та внесок своїх співробітників. Це може призвести до незадоволення та втрати кадрів.
Непослідовність
Якщо ваш бренд роботодавця обіцяє підтримку та розвиток співробітників, а насправді не надає достатньо можливостей для навчання та кар'єрного зростання, це може викликати розчарування. Важливо бути послідовними в своїх діях.
Недостатня комунікація
Комунікація відіграє ключову роль. Багато компаній допускають помилку, не надаючи достатньої інформації про свою компанію, культуру та можливості працівникам та потенційним кандидатам.
Уникайте помилок, працюйте над побудовою сильного бренду роботодавця та розкрийте потенціал вашої компанії, адже співробітники - це основа вашого бізнесу!