За останніми даними досліджень в Європі лише 10% співробітників дійсно зайняті справами на робочому місці. Більша частина слабко залучена та сидить умовно з 9 до 18, для відсиджування і роботи на мінімум. Низька залученість персоналу негативно впливає на розвиток бізнесу, тоді як високий її рівень, дозволить досягти набагато вищих бізнес-цілей. Над залученістю потрібно працювати з самого початку створення команди і це має бути першочергова задача для керівника. Вікторія Домарева co-founder консалтингової компанії "Бюро" поділилась своїми лайфхаками та дала рекомендації, як покращити залученість колективу.
⠀
Лайфхак #1
Відзначайте досягнення своїх підлеглих
Обов'язково давайте зворотній зв'язок за виконані задачі та хвалість за активність. Також не забувайте переглядати заробітну плату, бо це важливий фактор, який впливає на продуктивність.
⠀
Лайфхак #2
Організовуйте спілкування в команді
Спробуйте проводити тематичні зустрічі та спілкування всередині команди. До прикладу, ви можете збиратись разом для пітчингу ідей/нових проєктів або проводити спільні онлайн/офлайн заходи.
⠀
Лайфхак #3
Підбирайте команду за цінностями
Колеги, у яких однакові погляди на життя/цінності, швидше знайдуть спільну мову. Більше того, навіть якщо це буде суперпрофі, але з часом він може стати токсиком і руйнувати колектив або замкнеться в собі і втратить продуктивність.
⠀
Лайфхак #4
Безперервне навчання співробітників
Не завжди мотиватором для співробітників є заробітня плата. Дехто прагне багато вчитись та удосконалювати свої скіли. Тому тут буде гра в обидві сторони, бо це не тільки покращить рівень ваших колег, а й даватиме зворотній ефект на бізнес. Рівень мотивації співробітника швидко зростає, коли він бачить, що компанія робить його сильнішим.
Ці лайфхаки далеко не єдині, які існують, щоб залучати команду та покращувати рівень роботи. Прислухайтесь до думок колег, самовдосконалюйтесь та розвивайтесь - це аспекти, які будуть робити вас успішними та залучатимуть більше колег.
⠀