Поради від co-founder та фінансового експерта "Бюро" Юлії Дирявко Я вже неодноразово говорила про те, що компанії які продовжують зараз працювати - це герої. Зараз бізнеси стикаються з великою кількістю проблем, серед них зниження продуктивності співробітників через стрес, схильність до панічних атак, тривожність та інше. Для себе виокремила найголовніші способи та рекомендації, які допомагають моїй команді зростати та розвиватись не дивлячись ні на що.
Розробіть нові правила Для того, щоб створити нові правила ви маєте зрозуміти, як зараз працює команда, з якими стресами вона стикається, що переживає. Після цього, потрібно запропонувати нову схему. До прикладу:
- щоденні збори (це допомагає керівнику тримати руку на пульсі, а співробітникам розуміти чітко свої задачі та плани),
- порядок дій під час повітряної тривоги (чи то під час зустрічі з клієнтом, чи з колегами, чи сидячи в офісному приміщенні. Співробітник має знати, що йому робити і як на це реагує керівництво).
- план дій, коли немає світла/води/тепла і куди йти співробітнику.
Допомога колегам Звичайно, що не всі роботодавці можуть вивезти десь персонал на Західну Україну та організувати житло чи харчування. Дійсно, треба дивитись на можливості роботодавця, але якщо у вас обмежені фінанси ви можете створити чат-підтримку з вашим hr-менеджером та надавати корисні посилання, контакти волонтерів, адреси пунктів незламності в містах тощо. Варто пам'ятати, що інформаційна підтримка для людей теж не менш важлива.
Не вимагайте від своїх людей багатозадачності Існує така думка від психологів, що людина яка працює в режимі багатозадачності витрачає на 40% більше енергії. Краще ставити задачу одна за одною і тоді вам буде легше контролювати і співробітник не буде постійно в додатковому стресі.
Підтримуйте команду в невдачах
Важливо показувати, що всі можуть помилятись і компанія завжди може підтримати. Натомість, ви можете запитати колегу, чому не вдалося вирішити це питання і як ви можете йому допомогти. Можливо запропонувати додаткове навчання чи консультацію іншого колеги. Якщо у вашій компанії є можливості для розвитку, то команди стають сильнішими.
Відправте команду на навчання чи підвищення кваліфікації Соціологи помітили, що в період війни в Україні зросли статистики по купівлі навчальних продуктів. Люди масово пішли вчитись, здобувати нові знання, професію чи підвищувати свої скіли. Це гарний період, щоб переключитись та заповнити час корисними речами.
Найголовніше, ви маєте говорити зі своїми колегами про важливість їхньої роботи не тільки для компанії, а й для України. Бізнес працює не тільки на економічному фронті, а й веде нашу країну по перемоги!