Як створити вдалий пітч-дек? Ми живемо в епоху стартапів. Сьогодні їх вдосталь в будь-якій бізнесовій сфері, але найбільше - в IT-індустрії. Для того, щоб стартап знайшов свого інвестора, треба підготувати якісну презентацію, або іншими словами - пітч-дек. Цей документ – обличчя проєкту, від його якості напряму залежать перспективи стартапу. Погано оформлений пітч-дек може зіпсувати будь-який, навіть геніальний задум, тому його підготовці треба приділити чимало часу та зусиль. Юлія Дирявко, співвласниця ІТ-бізнесу "Bimp" та консалтингової компанії "Бюро", має значний досвід у складанні та презентації пітч-деків, тому ділиться рекомендаціями для ІТ-медіа "Speka".
До основних рекомендацій під час створення пічт-деку можна додати: - Обмежте презентацію 10-12 слайдами, на яких у простій та зрозумілій формі викладіть ключову інформацію. Зокрема, зазначте резюме проєкту (назва, опис продукту, його складові тощо);
- Розкажіть про проблему, яку стартап покликаний розв'язати;
- Надайте рішення цієї проблеми;
- Визначіть цільову аудиторію вашого проєкту;
- Створіть бізнес-модель;
- Зробіть трекшн;
- Проведіть конкурентний аналіз;
- Проаналізуйте ринок (який його об'єм і долю яку ви плануєте зайняти);
- Створіть дорожню карту на 1-2 роки;
- Розкажіть та покажіть свою команду;
- Прорахуйте суму інвестицій (як будуть витрачені кошти та за який термін).
Більше про пітч-дек та досвід Юлії Дирявко, ви можете прочитати на сторінках медіа Speka
тут.