Переоцінка бухгалтерів. Як наймати бухгалтера в аутсорсингову компанію?

Аналітика від Вікторії Домаревої - партнера та експерта з податкового консалтингу компанії "Бюро".

Перш за все, потрібно відзначити, що пошук штатного бухгалтера та спеціаліста-бухгалтера в аутсорсингову компанію - це дві різні речі, які потребують абсолютно протилежного підходу та навичок кандидата. Уявіть собі звичайного бухгалтера, але на додачу з бездоганними здібностями в тайм-менеджменті, навичками психолога, бізнес-стратега та неперевершеною швидкістю. Саме так, всім цим має володіти бухгалтер на аутсорс. Для роботи в аутсорсинговій компанії, бухгалтер має володіти здібностями, професійними та особистісними інструментами, які допомагають вирішувати різноманітні задачі та питання клієнтів. Щоб потрапити в команду "Бюро" важливо бути не тільки профі, але і мати набір якостей, про які поговорим далі.


Знаю зі свого досвіду: коли ти стаєш співробітником в аутсорсинговій компанії, навіть маючи за плечима достатній досвід та знання, все одно стикаєшся з деякими незвичностями. Для звичайного бухгалтера - норма, коли його висновки та робота зрозумілі тільки йому самому. Там такий хаос, що не кожен захоче та зможе в цьому розібратися. Звичайно, це додає певної влади та впевненості, бо роби як знаєш. Але для аутсорсингу цього виявилося замало.

Тож для звання профі в аутсорсинговій компанії потрібно:


  • комунікація: налагоджене спілкування з клієнтами, вміння чути та розуміти їх запити. Клієнти прагнуть висловитись та бути почутими, що незвично для пересічного штатного бухгалтера. Клієнти мають багато питань, потребують уваги та лояльності. Все ж, аутсорсинг - це сфера послуг і тут працюють правила взаємоповаги та клієнтоорієнтованості;

  • швидкість: загалом, аутсорсинг дає можливість заробляти на кількості клієнтів, тому просто чаювати у вільний час у аутсорсера не вийде. Більше та швидше працюєш - отримуєш більшу фінансову мотивацію;

  • багатозадачність: не слід забувати, що всі клієнти дуже різні і задачі бувають них дуже неординарні та креативні (що тільки плюс для розвитку професійних якостей). Та тільки, зʼявляються ці задачі одночасно:) Тож треба вміти вибудовувати процес роботи так, щоб захопити якомога більше;

  • команда та репутація: оцінка праці спеціаліста клієнтом - це не тільки рівень його власного досвіду та навичок. Це майбутні відгуки та репутація всієї команди, імʼя якої будується багато років зусиллями всіх залучених спеціалістів. Тому, наш ідеальний кандидат має памʼятати про це та прагнути внести свій позитивний вклад в роботу команди;

  • відповідальність: одразу наголошу, що дуже рідко стикалася з безвідповідальними бухгалтерами, бо всі вони вічно накручують себе та переймаються через штрафи, час, суми. Але в аутсорсингу додається гарантія якості для клієнта, що подвоює відповідальність кожного окремого фахівця.

Аутсорсингова компанія, яка шукає бухгалтера, має дуже детально та зважено приймати людину в штат. В "Бюро" дуже уважно ставляться до відбору кандидатів, тому в нас працюють не тільки професіонали своєї справи, а й люди, які слідують нашим корпоративним цінностям. І ми раді тим, хто з нами на одному шляху!